Michos Miche Member
Lähetetty: 02.03. 2010 05:24
Hei kaikille, toivon, että on enemmän kuin minä, jotka arvostavat vuosikerta polkupyörää täällä (vaikka se on väärin, maastopyöräilyyn ja yksipyöräiset too). Jos sinulla on joten voit lähettää sen vain tätä säiettä. I postitse joitakin minun polkupyörää täällä joitakin info ja kuriositeetit. 
Kuten olen kirjoittanut tämän ruotsiksi, koska asun Ruotsissa ja eivät ymmärrä suomea, ja kääntää Google Translate, sinun tulee olla valmis joitakin kummallisia asioita minun jälkeen;) Kaikki paikat on mainittu viesti on saatavilla myös näihin Ruotsissa.
Jotkut kuvat ovat hyvin ole huippulaatua, mutta toivon, voit nähdä, joka tapauksessa. 
Nauttia! 
Aloitan polkupyörää, joka sai minut rakastamaan vuosikerta bikes tosissaan:
Loppukeväästä 2008, minä ja ystäväni ratsastaa syvälle metsiin Dala on mopo meille oikea tunnettu alueilla. Haluaisimme mennä vanhalla VW bussi seisoi olevassa metsässä. Mutta niin on, olemme huomanneet, tämä kauneus on clearcut, sykli koneiden Hermes joka oli ulos clearcut. Otin välittömästi malttia, ja päätti pelastaa sen. Sanottu ja tehty, ja kotona oli pysyvän vuoden ennen kuin saavuin minulle rakentaa sitä yhdessä, ja se oli metsästää osia, minä törmäsi monia upeita kohteita, jotka toin kotiin, ja sitten alkoi riippuvuutta.

Alennuskellarin Layer, paikan päällä metsässä.

Metsä Wreck nykyiset univormuja. Kuva otettu muutama päivä sitten kotona ajoväylä.

Pysäköity vieressä myöhemmin ystävä Nyman n työpajoja koulun ulkopuolella.
Pyörä on valmistettu välillä 1943 ja 1947 AB Nyman n työpajat, Uppsalassa.
Sitten, saman matkan aikana metsän läpi kävimme ödetorp, jos tämä kauneus on otettu:

Kun kuva on tilalla, jossa siipi PICK
Tänään olen työskennellyt rakentaa sitä ylös, koska olen käyttänyt sitä rahoittaja edellä Hermes. Jos valitset tarkasti nähnyt, että pulittaa tämä sykli on Hermes pyörä.
Koska olen nyt voi kyhätä polkimia ja kampi, se on rakenteilla:

Kanssa skootteri pyörät

Kone ei tunneta, mutta se on todennäköisesti rakennettu 1930-luvulla.
Melkein valmis:

Kokonaan:

Ruoste ei ole rikos

Seuraava out on minun Husqvarna vuodesta 1926. Se on aseistettu sananlaskun renkaat 28 x (37-642), joka tällä hetkellä on erittäin vaikea löytää, jossa kuvista. Ihmisarvoisen edessä rengas, olen onnistunut saamaan käsiinsä, ja tyhjä pienen taka renkaan halkeamia, että minun oli kokki Liquisole ja polkupyörän letkut.
Jos joku on (mieluiten kaksi) renkaat jopa hyvässä kunnossa kuulla sinusta! Luultavasti se on leimattu auto osaa tallentaa, kun niiden felbeställning 90-luvulla.

Rekisterikilpi!

Virheellisiä takapyörien

Rasvanippa

Löytyy lähes kaikki minun polkupyörää!

Front Brand

Päivämäärä leimattu!
Se oli täydellinen kuva sää tänään, joten tartuin järjestöjen ja kuvasi vähän
Otin kuvia Husqvarnan nykypäivän ulkonäkö:

Valitettavasti ei satula, koska äitini on varustettu uusi mekko sitä, sitten kanan höyhenet katseli vanhoja. Ja näyttö, minulla on vain puolet, ja yritän liitos sekä osittain, jos saan pitää yhtä, alt koko näytön, jos saan pitää yhtä.
Sitten jos joku on kehys, vain kuullut niistä, se on Ramsnäs kuin perkele!
Seuraava pyörä pois on minun ensimmäinen vuosikerta pyörä, Rex Gold Series Duomatic. Se on kahden nopeuden kautta takaisin jalka! Erittäin mukava mies, joka tällä hetkellä on nerplockad osissa aikana remontin. Kun se tulee ulos meidän tulee loistaa, ja vain anänvad mukavaa päivää.

Se on alun perin lähtöisin sukulainen, joka kuoli vuonna 1980.
Koska olen syntynyt 90-luvulla se oli äiti, joka on tallennettu.
Olen toinen omistaja, kun ensimmäinen ostaa uudet 1968th

Edessä RIM kiillotettu.

Rex Duomatic syklin nerplockad pienten osien puhdistus-, kiillotus-ja maali Touch-up. 
Tämä on pyörääni tehdä, Brage:

Se on tehty alle 1 km taloni ja valmistus tämä tapahtui noin 1948-1952. Se on kevyt malli. Puuttuu etupyörän, takavalo, istuin, taka rengas ja joitakin muita asioita tarvittavat pelastaa. Tänään, erittäin hyvä pyörä.
Nyt kerro tarkemmin, mutta kun pyöristä ei ole mitään erityistä tärkeysjärjestyksessä tai kun tulen kotiin niitä.

Tämä on minun todellinen Oldie kokoelma:

Polkupyörä luultavasti tehty vuosina 1905-1915, mukaan Ake Stenqvist.
Tämän ajan olen käsiini aseman, tai parhaassa tapauksessa koko taka-pyörän.

Seuraava out on minun Hermes damcykel klo vuotta myöhässä 20-luvun alussa 30-luvun

Se on todellinen ase sykli, joka täyttää täysimääräisesti kaikkien kriteerien yhtä lukuun ottamatta, ja se on, että se on myös Ramsnäs. Muuten kaikki on säilynyt, vaikka nimikyltti edellisen omistajan! Koska tämä kuului top of the line, joten se oli luultavasti ole huono nainen, joka meni tämän.
Merkin lukee: "Neiti Anna hästberg, Leksand"

Ketjun suojalaitteiden valetusta alumiinista.

Ainoa asia, olen tehnyt sen kanssa, muuttui taka rengas ja putki, tarkistetaan ja rasvata se ylös, ja valitsi hame suojaa, jotka eivät sovi kunnolla. Ja ruiskutettava pakollinen Hood Ride logot;)
Ei ollut sattumaa, että minulla on niin paljon Hermes Bikes, ja tässä on toinen, minulle, joka tunnetaan paremmin nimellä Fingal Olsson:

Mielenkiintoiset tämän syklin on, että ostin sen vain on varastossa. Mutta sitten vain sattui olemaan tarvittavat osat yli, joten en koe asennettu sen, ja huomasin, että se oli todella hyvä pyörä! Miten kaunis kuin mikä tahansa mennä, ja täydellinen vaihto vaihteleviin maisemiin. Satula on lainattu minun Rex Duplex, jonka esitin yhdessä joskus, kun minulla on aikaa.
Made 1934-1947

Tämä on minun ainoa pyörä on merkki, Frej, joka on polkupyörän tehty Gävle. Vuosi on noin 1940-1945

Se on kaikkein mätä aikana olen tehnyt tähän asti. Front väsy, että oli ollut niin vastenmielinen, että halusin päästä ilman käsineitä! Mutta sen jälkeen hieman mech ja kylpyamme kannen, se oli tämä valmis rooli.
Parasta tässä pyörä, olen sitä mieltä, että puuttuvat ketjun, kun otin sen kotiin. Se oli täysin valmis, lukuun ottamatta ketjun. Ketju yleensä aina ovat, vain tarkistaa metsän yläpuolella hylky. Puuttuvat monin paikoin, mutta ketju oli vielä olemassa!
Koska minulla ei ole 28 "ketju läsnä, joten se laajentaa 26" a.
Sitten vain kävi niin, että sattumalta Ramsnäs Monark, 1939;

Erftersom että se ei ole hyvä pyörä, joten se lahjoittaa pyörien joku on parempi pyörä, tässä tapauksessa Rambler vuodesta 1937.

Tämä tapahtui minulle juuri kaatuu välttämättä romuttaa. Leikkasi lukot ja reikä korjaus takana. Sillä on 26 ", joten arvo on melko alhainen minua. Nyt lainata kaverille, joka löysi valot toimi.

Monark damcykel 26 ". Se antoi minun sisareni, kun hän muutti pois kotoa, ja loukkaantui tänään kaduilla Norrköpingissä.

Tässä on minun toinen pyörä Hedemora, Sven Andersson J! Ole paljon sanottavaa, aivan täydellinen paitsi takavalo ja pyörän. Suuren määrän tavarajuna tunne!

Se näytti Takaisin päivä kesällä. Tällä hetkellä kaikki varjolla.

My only Rex Duplex bargain kunnossa.

Äidit ensimmäisen kauden 1960.

Ajotieltä joskus syksyllä.
Ostosmatka ennen joulua:

On kolme polkupyöriä, Husqvarna 1930, ja kaksi Hermes Pyörät 1943-1947

Vakaa FENDER!

Red Hermes aikana, voidaan olettaa "Feuerwehr" tai "Brandchef" on

Kyseenalaista, onko tämä sykli on pelastaa minut, joka tapauksessa se on lahjoittaa hallinnon ja ohjauksen kaulan muihin hankkeisiin.

Vain hieman enemmän kuin olen venttiilin suojus ja mutterit 1920-1930: n omassa maastopyörä;) melko vakavasti, mikä on se, että tekee niin kutsuttu "rotu-venttiilit" ovat niin paljon parempia kuin vanhanaikainen?
Olin väsynyt muutenkin, ja sitten porattu pois vanteet, sopii venttiilit voidaan luottaa siihen, että heillä kun pumput.
Olen enemmän polkupyöriä kuin olen ladannut, mutta minulla ei ole kuvaa ollenkaan. ja siten lisätä kokoelma tietenkin jatkuvasti.
Hauska esitellä itsensä! 

(Tämä viesti on saatavilla myös toisella foorumilla, mutta kipu tehdä se kaikki uudestaan;))
// Michos Miche, Ruotsi |