|
|
Mortiga Member
Lähetetty: 25.07. 2010 10:47
Etsiskelyssä on vanha pyörä ja nyt tuli eräältä myyjältä tälläinen eteen.
Ongelmana on vaan se, ettei myyjäkään tiedä pyörän merkkiä eikä tarkkaa ikää. Tuo etulokasuojan logo näyttää haljenneen.
Ajattelinkin tulla täältä kysymään hieman mielipidettä ja tosiaan jos joku osaa ton merkin sanoa, niin auttaisi mielettömästi asiaa.
Myyjä pyytää pyörästä 200e toimitettuna. Ihastuin heti varsinkin tuohon ketjunsuojaan, ja saattaisin tuosta jopa tuon 200e maksaakin. Mietin vaan että onko se kuitenkin liikaa?
Mitä mieltä olette?

|
|
 |
seppä perhosta Member
Lähetetty: 25.07. 2010 07:21
Heps,hei!
Pikkuusen vaikiaa puuttua tuohon hintaan. Kyllä mua henkilökohtaisesti "nielettäis" lykätä se kaks-sataanen tuosta myyjälle. Sun pitää kattoa sinne omaan rahapussiin ja arvioda kuinka palijon sieltä menee niitä verhorahoja tähän ostoksehen. Kyllä mun mielestäni tuollaanen merkitön pyörä olis satasella kovinkin maksettu.
Polkupyörä on kuitenkin sellaanen massatuotantoesine. Sano jotta: satasen saat,ota tai jätä. Jos rupiaa inkuttamaan ja päivittämään niin sanot että enempää ei tipu, ei vaikka maalima kaatus.
Sanot että tämä taantuma panee tinkimään ja huono aika. Se on kovan päällekin huono aika. Kaikkia joutavaa painetaan, postikorteista alakain, painaasivat rahaa niin asia oliis aivan toinen. Nämä ku latelet ja lisäilet vielä joukkoon omiasi niin eiköhän rupia hinta laskemaan.
terv. seppä, pennitön uneksija velo 117
|
|
 |
diamant Member
Lähetetty: 27.07. 2010 09:39
Terve! pyörä on S.O.K itseelläni on täysin samanlainen! on muuten hyvä pyörä, mutta 20 luvun Kisa toimii kulkineena nykyään |
|
 |
arthorius Member
Lähetetty: 29.07. 2010 07:56
Merkistä on paha sanoa mutta pari huomiota.
Takateline laatasta, perästä toisessa varmaan löytyy
kirjaimet WTK- veljet Tuomen knp. Etuhaarukka niklattu/
kromattu ylhäältä ja alhaalta. Yleinen. Runko normaali.
Etulokasuoja sama monessa pyörässä.
Hinnasta sanon vain sen että Perhonsepän arvio on vähin-
täänkin oikea. Itse maksoin puulokasuojaisesta originaalista 40€. |
|
 |
|
|
|